Coșul tău este gol acum!
Pentru utilizarea site-ului nostru este necesară acceptarea termenelor și condițiilor prezentate, în totalitate. Continuarea navigării pe acest site presupune că ești de acord cu aceste termene și condiții, inclusiv cu cele prezentate în secțiunile Informații plată și livrare, Condiții de garanție și Renunțarea la cumpărare.
Atentie: Produsele din magazinul online pot sa fie sau nu disponibile în stocul nostru, ele aducandu-se în termenul indicat la timpul de livrare sau termenul comunicat de unul din colegii nostrii in momentul preluarii comenzii.
Imaginile publicate pe site sunt conforme cu realitatea, însa uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, ca urmare a procesului de execuție al fotografiilor sau a setărilor monitorului tau. Imaginile cu produsele, ofertele, prețurile și concursurile pot fi schimbate în prealabil, fără o notificare specifică și pot fi cu titlu de prezentare.
Atenţie:
“Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primită de către Cumparator automat, nu creează obligaţii contractuale și nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasată on-line de către Cumpărător, va fi considerată validă numai după confirmarea acesteia de către Vanzător și va fi urmată de o Proforma.
Validarea comenzii de către Vanzător se va face prin mesaj scris (e-mail) către Cumpărător prin trimiterea unei Proforme.
Validarea comenzii de către Vanzător se face doar dacă:
- Datele de Cumpărător sunt complete și corecte;
- Produsele din comandă Cumpărătorului sunt disponibile;
- Nu există erori in sistem care ar putea genera preţuri greșite (ex.: valoare a preţului zero/Lei)
- Acest moment marchează incheierea contractului de Vanzare – Cumpărare.
Limitarea răspunderii
BeeStore.ro depune toate eforturile ca informațiile disponibile pe centralhoneystore.ro să fie corecte și actualizate, însă nu garantează autenticitatea și deplinătatea conținutului și nu își asumă termene pentru actualizarea informațiilor, cu excepția cazului în care se specifică altfel pe website.
BeeStore.ro depune toate eforturile pentru a asigura funcționarea optimă a website-ului, dar nu este obligat și nu garantează că aceste servicii vor satisface cerințele Clientului sau că acestea vor fi continue, la timp. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, Clientul declară că utilizarea serviciilor furnizate va fi în întregime pe riscul său și pe răspunderea sa, și este de acord că BeeStore.ro nu va fi răspunzător pentru orice daune care pot fi suferite de către Utilizatorul Înregistrat în cursul utilizării Serviciilor sau Web Siteului, exceptând cazul în care respectivele daune sunt cauzate de BeeStore.ro în mod intenționat sau sunt datorate culpei sale grave.
BeeStore.ro furnizează Serviciile și Web Siteul în forma “existentă” și “disponibilă” și nu oferă nicio declarație sau garanție de niciun fel, expresă sau implicită, privind conținutul sau disponibilitatea Serviciilor, sau privind faptul că acestea vor fi furnizate la timp și fără erori sau că defectele vor fi corectate.
Sub rezerva celor prevăzute mai sus, BeeStore.ro nu va avea nicio răspundere față de dumneavoastră pentru oricare pierderi sau daune directe, indirecte, speciale sau conexe născute din contract, în baza legii (inclusiv neglijență) sau care iau naștere altfel din utilizarea dumneavoastră sau imposibilitatea dumneavoastră de utilizare a Web Siteului.
În cazul în care BeeStore.ro este răspunzător față de dumneavoastră, răspunderea noastră cumulată este limitată la prețul de cumpărare al Produselor pe care l-ați plătit în cadrul comenzii dumneavoastră.
BeeStore.ro nu va fi răspunzător pentru daunele sau pierderile de profit suferite de către Client sau oricare terți, născute ca urmare a încetării, modificării sau limitării Serviciilor sau dezactivării contului de utilizator, datorită încălcării de către Client a acestor Termeni și Condiții sau a legislației în vigoare, sau datorită unor informații sau decizii emise de autorități competente.
BeeStore.ro nu va fi răspunzător pentru conținutul și informațiile oricăror terți, incluzând, dar fără limitare la reclame, bannere sau alt tip de materiale promoționale, plasate pe Web Site.
Chiar dacă s-au luat toate măsurile pentru ca informația prezentată pe acest site să fie exactă și corectă, BeeStore.ro nu poate fi răspunzătoare de inexactități care pot apărea în completarea de către Client a formularelor din site pentru finalizarea comenzii. Clienții sunt responsabili pentru evaluarea exactității, completitudinii și utilității informațiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site.
Drepturi de proprietate intelectuală
Cu condiția respectării de către dvs. a acestor Termeni și Condiții, BeeStore.ro vă acordă o licență limitată, fără caracter exclusiv, care nu poate fi sublicențiată sau transferată, care poate fi revocată, pentru: (i) a accesa și a utiliza platforma centralhoneystore.ro în legătură cu utilizarea de către dvs. a Web Siteului; și (ii) a accesa și a utiliza orice conținuturi, informații și materiale asociate care pot fi puse la dispoziție prin intermediul Web Siteului, în fiecare caz exclusiv pentru utilizarea de către dvs. în scopuri personale, fără caracter comercial. Toate drepturile care nu sunt acordate în mod expres prin acest document sunt rezervate de BeeStore.ro.
Vă sunt interzise următoarele: (i) să reproduceți, să modificați, să realizați opere derivate, să distribuiți, să licențiați, să închiriați, să vindeți, să revindeți, să transferați, să afișați public, să reprezentați public, să transmiteți, să faceți streaming, să difuzați sau să exploatați în orice alt mod Serviciile, cu excepțiile permise în mod expres de BeeStore.ro; (ii) să decompilați, să refaceți prin inginerie inversă sau să dezasamblați Serviciile, cu eventualele excepții permise de legislația aplicabilă; (iii) să faceți linkuri, mirror-uri sau frame-uri către vreo porțiune a Serviciilor; (iv) să determinați sau să lansați programe sau scripturi care fac scraping, indexează, analizează sau efectuează orice alte operațiuni de extragere de date din vreo porțiune a Serviciilor, sau care îngreunează sau împiedică operarea și / sau funcționalitatea oricărui aspect al Serviciilor; sau (v) să încercați să obțineți accesul neautorizat sau să afectați vreun aspect al Serviciilor sau al sistemelor sau rețelelor corelate cu acestea.
Întregul conținut al Web Site-ului – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date – este proprietatea BeeStore.ro sau a partenerilor autorizați ai acestuia.
BeeStore.ro deține exclusiv licențele și drepturile de autor pentru Web Site și platforma pe care acesta funcționează. Aceste opere sunt protejate de drepturi de autori, mărci, legi române și alte tratate internaționale. Nicio prevedere din acești Termeni și Condiții nu vă conferă dreptul de a utiliza numele BeeStore.ro sau oricare dintre mărcile, logourile, numele de domeniu, alte caracteristici comerciale distinctive sau alte materiale protejate prin drepturi de autor ale BeeStore.ro.
Folosirea fără acordul BeeStore.ro a oricăror elemente enumerate mai sus, se pedepsește conform legilor în vigoare.
Comentariile sau sugestiile pe care le puteți furniza cu privire la BeeStore.ro sau serviciile furnizate prin intermediul Web Siteului sunt voluntare în întregime și BeeStore.ro va fi liber să utilizeze aceste păreri, comentarii sau sugestii astfel cum consideră corespunzător și fără nicio obligație față de dumneavoastră.
Crearea contului de utilizator
În momentul creării primei dvs. comenzi aveți și posibilitatea de a vă crea un cont de utilizator pe site-ul centralhoneystore.ro, care vă permite să gestionați comenzile, adresele de livrare și facturare, precum și detaliile personale pe care ni le oferiți pentru a putea livra produsele comandate.
Clientul este responsabil pentru toate activitățile derulate prin contul său și se obligă să mențină în permanență securitatea și caracterul secret al numelui de utilizator și parolei asociate cu Contul său.
Fiecare Client este îndreptățit să șteargă contul său prin contactarea reprezentanților BeeStore.ro la adresa contact@bee.store.ro. Orice cerere de dezactivare va fi preluată de noi și va finalizată în termen de cel mult 30 de zile de la înregistrarea acesteia.
Dezactivarea nu va afecta obligațiile Clienților, rezultate din utilizarea platformei bee.store.ro existente la acel moment, menite să subziste respectivei dezactivări.
BeeStore.ro poate dezactiva un cont de utilizator sau suspenda accesul la bee.store.ro în cazul în care un Client încalcă Termenii și Condițiile de pe această pagină sau pentru altă conduită necorespunzătoare, fără notificare prealabilă.
În cazul dezactivării contului de utilizator, BeeStore.ro va fi îndreptățit să sisteze imediat accesul respectivei persoane la Web Site. În acest caz, BeeStore.ro nu va fi răspunzător pentru daune și pierderile de profit suferite de către Utilizatorul Înregistrat sau terți, născute ca urmare a sistării accesului la contul clientului.
Plasarea comenzii
Se poate comanda de pe bee.store.ro prin câțiva pași simpli:
- adăugarea produselor dorite în coș;
- accesarea și actualizarea coșului pentru verificarea totalului de plată și a produselor introduse;
- accesarea butonului de ”finalizare comandă” și completarea informațiilor necesare pentru livrare și contact;
Câmpurile din formularul de comandă pot fi modificate oricând de către BeeStore.ro sau reprezentanții autorizați ai companiei.
Prin plasarea comenzii, Clientul se declară de acord ca un reprezentant BeeStore.ro să îl contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către părți (e-mail/telefon) pentru confirmarea personală a comenzii. Emailul primit după efectuarea comenzii este o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. și reprezintă un angajament pentru livrare și începutul contractului pe care dvs. vă asumați să-l respectați.
BeeStore.ro poate refuza o comandă în urma unei notificări prealabile adresate clientului verbal sau în scris, fără a exista obligații între părți și fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:
- eșuarea/ invalidarea tranzacției online;
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului/ a tranzacției;
- date incomplete sau incorecte ale Clientului;
- activitatea Clientului poate produce daune WEBSITE-ului sau partenerilor noștri;
- livrări consecutive eșuate;
- alte motive obiective incluzând, dar fără a se limita la cazul în care Clientul nu garantează că modul de plată este valid și că nu este obținut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată.
Vă rugăm să vă asigurați că adresa de e-mail și numărul de telefon pe care le-ați furnizat sunt corecte și accesibile. Dacă nu veți putea fi contactat telefonic la sosirea comenzilor la adresa dumneavoastră, BeeStore.ro își rezervă dreptul de a anula livrarea, cu consecința păstrării produselor comandate și de a întreprinde demersurile legale în vederea recuperării daunelor pe care le-a suferit.
In ce situaţii trebuie făcută o plată in avans
– o comandă plasată pe site depăseste suma de 1000 RON este necesară achitarea în avans a 20% din suma totală. Diferenta de 80% va fi achitată în momentul primirii produselor.
– o comandă plasată pe site se incadrează intre 1000 RON – 2000 RON este necesară achitarea in avans a 30% din suma totală. Diferenta de 70% va fi achitată în momentul primirii produselor.
– o comandă plasată pe site depăseste suma de 2000 RON este necesară achitarea in avans a 50% din suma totală. Diferenta de 50% va fi achitată în momentul primirii produselor.
Avansul NU este rambursabil în cazul refuzării comenzii aduse în baza unei comenzi speciale plătite în avans dupa comandarea produselor de la furnizor sau în momentul expedierii. Refuzarea comenzii se face pe propria răspundere. In caz ca nu corespunde marimea unui produs, se poate înlocui.
Plata în avans se poate efectua prin virament bancar sau Paypal.
Plăti întarziate, banca incorecta, detalii gresite ale cardului de credit sau de debit, carduri de credit/debit invalide sau fonduri insuficiente sunt pe riscul dumneavoastră.
Livrări
Timpul de livrare cat și costurile livrării pot varia în funcţie de destinaţie, de greutate și mărimea comenzii. Tarifele de transport sunt stabilite exclusiv de către firmele de curierat și sunt incluse in totalul comenzilor. Firma noastra nu stabilește costurile de transport independent și nu este beneficiara acestor sume de bani. Nu este percepută nici o taxă suplimentară pentru acest serviciu.
Atenţie! Produsele solicitate în comanda utilizatorului pot fi sau nu pot fi în stoc-ul propriu. Din aceasta cauză pot aparea uneori întarzieri de livrare.
Returnarea produselor comandate
Conform legii: „Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare), fără penalităţi si fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”
Observaţie: Daca aţi beneficiat de transport gratuit iar produsele au fost returnate, la returnarea contravalorii produselor se va reţine suma transportului.
Aspecte esenţiale pentru acordarea dreptului de returnare a produselor:
- contravaloarea transportului produselor va fi suportat de către client.
- produsele trebuie sa se afle în perfecta stare, fără urme de folosinţă si/sau uzură.
- produsele pot fi returnate doar în ambalajul original, fără ca acesta sa fie deteriorat in nici un fel.
- produsele sigilate trebuiesc înapoiate fără ca sigiliul să fie alterat, fără semne de folosire si/sau uzură.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Nerespectarea oricarui aspect menţionat mai sus duce la anularea dreptului de returnare a produselor.
Consumatorul nu este îndreptaţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.
Rambursarea sumelor de bani se va realiza în maxim 30 de zile de la data returnarii produsului.
Produsele fără drept de returnare:
- produsele achiziţionate de persoane juridice.
- produsele aduse în baza unei comenzi speciale pentru care a fost solicitat un avans de minim 30%.
- produsele consumabile/perisabile.
Daca produsul NOU achiziţionat nu corespunde specificaţiilor sau prezintă defecte, clientul beneficiază de transport gratuit în vederea înlocuirii produsului sau returnarea banilor (după preferinţa clientului).
Pentru a putea beneficia de aceasta opţiune clientul are obligaţia de a anunta magazinul nostru despre acest fapt în termen de 24 de ore de la ridicarea coletului.
Atenţie! Produsele trebuie returnate prin curierat rapid/livrare la sediu fără ramburs sau alte costuri. Produsele returnate prin postă sau care conţin ramburs sau alte costuri, NU vor fi acceptate.
Reclamaţii
Apreciem timpul şi efortul depus de dumneavoastră pentru a ne comunica orice sugestie sau motiv de insatisfacţie legat de relaţia cu bee.store.ro
Ne puteţi contacta prin una dintre modalităţile de mai jos:
Online: puteţi completa formularul online pe bee.store.ro
E-mail: contact@bee.store.ro
Tel: +40 761 176 106
Vă rugăm să ne transmiteţi datele dumneavoastră de contact şi modalitatea de comunicare preferată astfel încât să vă putem transmite răspunsul nostru cât mai curând posibil.
Cum vom gestiona mesajul dumneavoastră vă asigurăm că vom avea în vedere fiecare sugestie sau reclamaţie făcută de dumneavoastră şi vom depune toate eforturile pentru soluţionarea corectă şi eficientă a aspectelor pe care ni le-aţi semnalat.
În acest sens:
- vă ascultăm şi vă respectăm punctul de vedere;
- vă confirmăm recepţionarea mesajului dumneavoastră telefonic sau pe email în maxim 2 zile lucrătoare de la înregistrarea acestuia;
- vă vom transmite numele, poziţia şi datele de contact ale persoanei care se va ocupa de rezolvarea solicitării dumneavoastră;
- vom face toate eforturile pentru a răspunde solicitării dumneavoastră în maxim 5 zile lucrătoare;
- în cazul în care soluţionarea reclamaţiei dumneavoastră necesită mai multe investigaţii şi nu o putem onora în termenul de 5 zile lucrătoare, aceasta va fi semnalată managerului de departament responsabil pentru analiză şi soluţionare;
- în cazul reclamaţiilor de o complexitate deosebită şi care implică un termen de rezolvare extins, la fiecare 10 zile lucrătoare vă vom informa asupra stadiului în care se află reclamaţia dumneavoastră;
- în răspunsul final vă vom comunica în mod clar atât decizia adoptată cât şi motivele care au stat la baza acesteia.
Vă suntem recunoscători pentru toate sugestiile transmise pentru că acestea stau la baza unei relaţii de calitate cu dumneavoastră, CLIENTUL nostru!
Vă asigurăm că vom trata toate problemele expuse de dumneavoastră într-un mod corect, transparent şi în concordanţă cu standardele bee.store.ro pentru a vă putea oferi o soluţie satisfăcătoare.